Nuclear Winter

Nuclear Winter

Tuesday, December 4, 2007

Βλαδίμηρος "Ο καθοδηγητής"....

Ξεκινάω το κειμενάκι αυτό με τον παραπάνω τίτλο διότι μου προκάλεσε εντύπωση το γεγονός οτι το επίθετο του αγάπητου μου Βλαδίμηρου Βλαδημίροβιτς Πούτιν στα Ρώσσικα σημαίνει "αυτός που δείχνει τον δρόμο "η αλλιώς, "ο καθοδηγητής", σύμφωνα πάντα με την δασκάλα μου των Ρώσσικων.
Αυτός ο άνθρωπος λοιπόν ο οποίος οδήγησε την ρημαγμένη άλλοτε υπερδύναμη, μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα στον δρόμο της ανάπτυξης και της ισχύος ,παρ' ότι απολαμβάνει την εμπιστοσύνη ενός πολύ μεγάλου καμματιού της Ρωσσικής κοινωνίας (ίσος οχι τόσο μεγάλου όσου αποτυπώθηκε στις τελευταίες εκλογές,αλλά σίγουρα πολύ μεγάλου) ,αυτός ο οποίος για να μην μακρυγορώ ξαναέβαλε την χώρα του στον παγκόσμιο χάρτη , ασχολείται τόσο πολύ με ένα μικρό φιλοδυτικό ρεύμα/κόμμα στο εσωτερικό(?) της χώρας του.Βίαιες καταστολές μικρών συγκεντρώσεων,συλλήψεις πολλών στελεχών του κόμματος αυτού μεταξύ των οποίων του αρχηγού του, έβγαλε ακόμη ακόμη παρακαλώ και τη νεολαία του κόμματος του στους δρόμους των μεγάλων πόλεων την επομένη των εκλογών.....
Η δυσανάλογη αυτή αντίδραση του ,στο φαινομενικά , οχι ισχυρό αυτό ρεύμα/κόμμα, μου προκαλεί μεγάλη απορία. Είναι απλά ασκήσεις ετιμότητας ?
Μπα....... κάτι βαθύτερο πρέπει να υποβόσκει στο βασίλειο του "καθοδηγητή".

2 comments:

nikisot said...

kati einai sapio sto basileio ths danimarkias
as always, allwste

Athanasios said...

τι όμως ? έχω ένα προαίσθημα οτι θα φανεί λίαν συντόμως...